Pages

Friday, June 22

Pagi yang mengantuk TT.TT

Pagi ni susah betul aku nak bangun pagi. Haha. Alarm pukul 5.30. Aku asyik delay kan 10 min setiap kali alarm aku berbunyi. Haha at last, aku bangun pukul 6.40. Malam td pun aku tidur pukul 4. Mane taknya. Memang ngantuk ah. Hari ni ada English Drama Competition. Haha best tgk performance diorg. Kitorg agak kelam kabut hari ni. Maybe sbb masing-masing gementar dgn peranan sendiri. Hewhew. Even pada hujungnya tak dapat juara, tapi semua enjoy. Kot la. Haha. Pape pun, senior dah buat yang terbaik! Hehe.
Hm, aku tak tau nak cakap mcm mane. Malam semalam aku malu gile tau. Aku tak marah. Cuma terkedu, terdiam and tergamam *benda yg same je pun hehe* bila ada orang cakap mcm tu. Btw, ape yg ditegur tu betul la. Tak salah pun. Act, benda tu tak disengajakan. Seriously tak sengaja. Aduhh, malunya.

# Amni minta maaf :'/


thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment