Pages

Monday, April 23

No caption :] hihi


Hari nih baru berazam nak belajar tahu takkkkkkkkk? Tetiba lepas perhimpunan cikgu bustam panggil peserta kawad kaki KRS Puteri dgn Bomba yang dah pegi TUDM hari tuu. Aaaaaa, kena kawad. Bayangkan, dah lah kawad pakai baju kurung. Ehemm ehemm, saya disini kena kawad pakai baju pengawas full tahu tak? Dah lah kain tuu jenis sempit, pehtuu dengan pakai blazernya, tudung masuk kedalam. Ahhh, panas laaaaa. Haha. Mengekek la tgk budak perempuan kawad pakai kaki.Ehhhhh, nak tahu tak ada org gelakkan aku kawad pakai baju pengawas -.-' Bukan apa, kaki aku tak terangkat sebenarnya. Hihi dah tuuuuu, kainnya sempit bebenor. Geram aku. Dah lah gelakkan aku, boleh pulak pegi tau kawan sebelah die yang aku pakai kain sempit. Jahat betul. Haha. See see see, kelas addmath aku lambat masuk. Esok, kelas bio aku miss. Oh, sia-sia je angan2 aku nak belajar tuu. Cisss. Dah lah akaun aku tgh stuck nih. Somebodyyyy please help me ! Tasawur ! Aku tak pernah buka buku weyyyy. Ya Allah, exam dah tak lama. Takutt takutt ><. Kelas aku byk miss dua minggu lepas. Oh, addmath fizik kimia math bio agama bm sejarah. Akaun tasawur belajar sendiri, memang aku dah takada masa. Homework bertimbun, jangan cakap la. Boleh naik gila aku. Haihh.

Hah, tadi waktu aku jaga barisan, Kak Cha'a ada cuit aku " petang nih chemey nak jumpa akak " wuuu wuuuu Kak Cha'a, jeles nih. Aaaaaaa, hahaha tadi Rosma dgn Kimah pun rasa mcm nak stayback jeeeee. Weee ~ Hahaha, kak Cha'a, nak ikut gi kem 4 hari 3 malam tuuu T.T hahaha
By the way, anyone? Tolong la jadi volunteer ajar saya. Hihi, pleaseeeeeeeeeee. saya buat muka comel nihhhhh :3 haha

thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment