Pages

Wednesday, November 30

semalam panas rupanya kipas rosak -,-'

semalam tidur punya lah panas. bila tengok rupa-rupanya kipas rosak. hari nih baru repair. hehe, sebelum nih tak perasan pula. *sebelum nih tidur mati, ahaha :D
oh, Naqibah kena keluar asrama kejap hari nih. dia kena ambil exam MRSM kat Taiping. pepagi lagi ada makcik cari dia dengan memanggil-manggil naqibah di DM : "Latifah siapa Latifah?!" ahaha, semua tgk. lawak lah reaksi naqibah time tuu. aku dgn Nurul gelak sepuasnya, ahaha. bila aku dah berhenti gelak, Nurul sambung balik. haihh, tak henti gelak jawabnya. Syasya pun join ! hehe
dalam kelas aku duduk sebelah syasya. sebelum nih naqibah sebelah syasya. hari nih aku pula duduk situ. waktu menghafal tetiba ternampak Encik Domo. lawa lah (: hehe, syasya pun terpegun seketika. phewitttt 
petang nanti ada kursus penyembelihan ayam. aku, syasya n naqibah ada pengalaman. so, macam tak hairan je aku tgk muke deme. muka orang lain semua excited, hehe mestilah kan. dulu waktu aku first time pun aku excited gila. hehe.
bye.

thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment