Pages

Monday, November 28

lesunya hari nih -.-'

fuhh hari nih memang letih. pagi tadi kena cepat. nak cepat kena ambil exam kat MRSM.  bangun lambat. main game sampai tengah malam punya pasal. hehe tapi nasib baik sempat sampai tepat pada masanya ! then kena beratur. waktu tengah beratur tuu ternampak pula sorang budak nih. menyerlah dgn jam hijau beg pink dia. sape ke lagi kalau bukan encik azizul. ahaha. tak sangka dia pun ambil dekat situ. cehh. tak lama lepas tuu kitorang semua kena pergi bilik komputer. time kat bilik komputer tuu diorang pecah pada dua kumpulan pula. aik, azizul pun ambil exam dalam bilik komputer yang sama. ahah, nasib nasib. aku ambil pc dekat belakang belakang sikit. exam dia start pukul 8.30.exam dia macam nih :
maths - satu jam lima belas minit 40 soalan
rehat 15 minit
science - satu jam 50 soalan
soalan peribadi - setengah jam 100 soalan
soalan keperibadian tuu senang kacang jea. haha, ecece cakap besar pula aku nih. sbb dia tanya pasal diri kita sendiri. so, tak hairan lah kalau aku jawab dalam masa 15 minit kannnnn? haha. sebelum balik, kena ambil slip dulu. so, tunggu punya tunggu sembang dulu jap dgn azizul. bila kitorang dah dapat slip, kitorang turun lah sekali. tapi, ayah aku sampai dulu. ahaha, sian azizul tunggu. kena balik lambat :P
eh, aku bukan balik rumah. sadesnya ! huhu, kena pergi billion jap beli makanan then kena terus pergi kem. letihnya. sampai kem terus masuk dorm.dorm sunyi weh. yang paling penting tahun nih dorm full. katil atas aku pun bertuan. yes ! sebelah aku? entah, cadar macam kenal. Filzati kah? minta minta lah filzati :'). sekarang nak tidur, penat dari tadi kelam kabut . byeeee, selamat tidur petang :*

thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment