Pages

Saturday, November 26

Dupp Dapp Dupp Dapp =\


takut wehhhh. pagi-pagi lagi aku dah pergi daftar kem tadi. haha, aku rasa aku paling semangat sebabnya aku orang pertama yang daftar. time tuu aku dengan family aku jea yang ada kat sana. hehe, sebenarnya tahun nih punya kem daftarnya petang, haha. tapi, dah alang-alang sampai kan, daftar lah terus. bestttt wooo. aku minta nak duduk dorm tahun lepas. bila masuk dorm jea, macam-macam aku ingat kenangan dengan Filzati, Sara, Zaty Kechik, Zaty Hamdan, Shahila, Zati Pokpek and ramai lagi lahh. heee, rindunya. tahun nih taktahu diorang ada ke tak. Zaty Kechik SPM confirm dia takada ):

so, bila dah masuk dorm tuu, aku pilihlah katil. aku ambil katil tahun lepas tahu! seronok! aku teringat-ingat kenangan sebelum nak tidur dengan Filzati. hehe, kitorang bercerita, bestttt. tahun nih aku dapat locker besar! hehe tak macam tahun lepas, dapat locker kecil. kalau nak locker besar pun, kena share. tahun nih aku taknak share dengan sape-sape. walaupun agak kejam, tapi aku taknak jadi macam tahun lepas. barang aku bersepah :( malu je, haha

so, petang nih aku dah takpayah pergi sana balik. nih nak pergi Lenggong nih. esok nak ambil UKKM. oh, takut lah. soalan susah. minta-minta lah aku okeyy esok. exam dijangka habis pukul 12.20. lepas ambil exam , ayah terus hantar pergi kem. ngeeee~ bermula lah pengembaraan AMNI. hehehe. 

Nana, aku nak cakap nih. kadang-kadang aku rasa macam nak dia ada. tapi, kadang-kadang aku rasa macam kalau dia ada, nanti semak. so, aku pun taktahu lah (:

p/s: tak sabar nak jumpa Syasya dengan Naqibah esok !
byebye.


♥ lovelysweetybubblybunny ♥

thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment