Pages

Saturday, November 26

2 minggu tuu ada macam 2 tahun tak?


esok, eh silap tinggal berapa jam jea lagi nih hah. aku nak kena pergi daftar nama masuk kem. dua minggu. then, aku rasa facebook aku perlu di-deactive kan. so, aku buat lah status nak deactive. tak sangka pula ramai yang marah. waaaahhhh, aku terharu nih :') tapi, buat apa kalau aku tak deactive pd masa yang sama aku tak online jugaa. haaa, yang paling buat aku sades nye Arif dengan Nana. haha, taktahu lah kenapa. tapi, bila sembang dengan Arif, dia mula lah keluarkan ayat sades dia tuu. kalau nak tahu Arif yang mana, cari lah Arif yang aku selalu like semua status dia tuu. ahaha. Nana pula sekali hantar msg, bukkkkk panjang ohh. haha, dia pun cerita yang sedih-sedih. hmm, Arif tuu merajuk dengan aku ke? kalau ye, sorry tahu :')
Nana, thanks sangat-sangat. haha, bila cerita dgn hg memang hg akan backup dia daripada budak lain, motif? nak bagi aku ingat kat dia. aww, terharu sangat 

Kimah, sanggup cari orang ouh semata-mata tak kasi aku deactive, hehe comelnya bila Kimah buat macam tuu  
Tiera, marah oh bila aku buat status macam tuu. sweetnya, Tiera nak selalu K.I.T dengan aku katanya 
Iqa, sanggup ikut cakap Kimah and comment banyak-banyak 'amni amni amni' dalam status aku. dia cakap dia sayang aku. cutenya bila Iqa cakap macam tuu. Iqa, aku sayang hg juga 
Mai, nak cari orang juga sebab nak still contact dengan aku. happynya, ada orang nak contact dengan aku 

korang-korang semua, aku, Syasya dgn Qibah pergi dua minggu. korang kena rindu kat kitorang tahu, yang paling penting, doakan lah keselamatan kiotorang. bukan apa, kitorang banyak aktiviti luar dengar ceritanya. takut juga, lagi-lagi bila ada syasya, dia kan jarang main benda-benda lasak nih. korang happy-happy lah yea. tapi jangan happy sangat sampai lupa dunia. err, apa lagi eh. hah, sape-sape yang nak ambil exam MRSM tuu pula, good luck, do the best ! chaiyyok :D

lastly, aku nak minta maaf kalau ada terkasar bahasa dengan siapa-siapa. minta maaf kalau ada terasa bagai. kalau panjang umur nanti, kita jumpa lah yea. kalau tak, sedekah-sedekah kan lah al-fatihah :'( aku taknak ada musuh, aku cuma nak berkawan dengan semua orang. aku tak pernah sombong pun. and aku pun tak faham dengan orang yang suka kata aku sombong nih. err, takpe lah. pandangan orang berbeza-beza. (:
sekali lagi, minta maaf yea (:

to ameera, hg ada marah dekat aku ke? sorry kalau aku ada buat salah dekat hg. aku pun taktahu kenapa hg macam marah dekat aku. takkan pasal azizul kot? minta maaf tahu. kita kawan, tak elok lah gaduh (:




p/s: dinner tadi best gila. thanks maktih, paktih, makde. danial and kika sekali. danial comel sangat xD ada yang handsome sebelah danial tadi tuu >.< hehe








♥ lovelysweetybubblybunny ♥

thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment