Pages

Wednesday, October 19

time nih juga lah semua penyakit nak datang !

sejak balik dari kampung ahad lepas , habis suare aku tinggal kat Pahang nun jauh disane . 
waa , lepas tuu tetibe petang semalam aku batuk , and selsema . takde lah teruk sangat . fuhh , bile malam menjelma , habis semua penyakit datang . pening , batuk , sesak nafas , semua aku balun . bila dah sakit tu mula lah tak boleh nak tidur lah ape lah . rimas wooo . hidung pula dua-dua tersumbat . memang kena banyak bersabar . dan aku merupakan seorang yang anti pada ubat , tetiba boleh pergi dapur and capai ubat . waaa , dah maju aku nih . reti dah makan ubat . takyah orang suruh dah . tapi kalau suruh telan panadol , memang terima kasih jea lah . aku tak sanggup . 
alaaa , aku demam nih pun terkilan juga . mane tak nye kalau pergi sekolah , tak boleh main . pagi tadi tangan aku menggeletar . macam orang kena parkinson pun ade . hahah , biru weyy . aku dah seram sejuk dah . bila balik rumah , semput lagi . hmm , tak dapat jumpa Kak Aimeiy . dah lah minggu nih last ! hmmm , sades nye ! 
nak tengok muke beliau yang tomey tomey tuu ?
-------------------------------------------------------------------------------------------

okeyy , Kak Aimeiy bukan yang depan nih yea . harap maklum . yang depan nih Kak Atie ♥


♥ Kak Atie , Kak Aimeiy  , Kak Fain ♥

-----------------------------------------------------------------------------------------

agak nye ape lah jadi kalau Kak Aimeiy  takde kat sini ? fuhh , tak boleh nak bayangkan dah )':



♥ lovelysweetybubblybunny ♥

thanks reading , byeee

No comments:

Post a Comment